Öppettider



tisdag 30 maj 2017

Småstrul men håll ut!


Som jag skrev för ett litet tag sedan så håller vi på med webbhotellsbyte och att det kunde bli lite strul i samband med det. Tyckte att det gick ganska smärtfritt men där ropade jag hej lite för tidigt. NU strular det! Kände att det var lam respons på det jag senast lade ut i shoppen då jag inte fick en enda order men igår så lossnade det och allt som beställts sedan den 23:dje rullade in på en enda gång. Packade och skickade allt jag hann igår och idag när jag skulle ta tag i resterande så gick det inte att öppna sidan. Så ni som lagt beställning senaste veckan vet vad det beror på och det är inte posten vi ska skylla på ; ) Så snart problemet är löst skickar jag allt! HÅLL UT!

Idag njuter vi av ett stilla regn här i Rosenbol och det gläder inte minst alla brandmän och berörda av skogsbranden i Bredaryd (några mil härifrån). De som bor nära branden har andra bekymmer än ett försenat paket och strulande webbshop. Vi andra får stilla oss och njuta av den underbara regndoften och doften av nyutslagen rönnblom det är inte mycket som slår det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar