Öppettider



måndag 10 oktober 2016

Plättlätt



Här är det mycket och lite. I butiken och på kontoret snurrar det på men bloggen har inte största prio just nu. Hux flux blev det bara läge att renovera kontoret och de gånger jag kan tränga mig in vid datorn bland verktyg och byggdamm så är det bara det absolut nödvändigaste som blir gjort. Klämmer in detta lilla inlägg när jag ändå är här och jagar fram kameran för att sedan kunna ta några andra bilder att visa senare.
Det här är en vändbar liten kasse till vår lille tvååring. Jag tog måtten efter lilla Tyger & Ting-pappkassen men gjorde hörnen lite mindre och fick därmed lite andra proportioner. Upptill har jag kantat med ett mattkantningsband och handtagen är av våra populära band som ligger på metervara och säljs mycket till väskhandtag och axelremmar. Biltyget hittar ni här och det prickiga här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar